۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۷, سه‌شنبه

آقای شهردار این تصاویر را دیده اید؟

در خبرها آمده بود که شهردار محترم تهران مبلغ 3 میلیارد تومان را برای بازسازی لبنان اختصاص دادن.
آقای شهردار این تصاویر را قبلا دیده اید؟
تصاویر کودکانی که بخاطر آتش سوزی در مدرسه و به خاطر نبود بخاری گازی و امکانات گرمایشی مناسب به این شکل افتادن ...
آیا ما کم حافظه شده ایم؟ آیا جناب شهردار یادی از این عزیزان کرده اند؟
آیا کمک به مردم روستایی و به دور از امکانات مملکت خودمون از بذل بخشش برای کشورهای دیگه واجب تر نیست؟
و خیلی پرسش های بی پاسخ دیگه ...





ثمانه عظيمي دانش آموز حادثه ديده

ثمانه عظيمي دانش آموز حادثه ديده بر اثر آتش سوزي مدرسه روستايي از توابع شيراز

رضا حقيقي دانش آموز حادثه ديده


دستان نرگس حيدري دانش آموز حادثه ديده
نظافت دستان نرگس حيدري دانش آموز حادثه ديده بر اثر آتش سوزي بخاري نفت سوز توسط مادر




نرگس برای عکاس نمی‌خندد

برق نگاه معصومشان ‌با قاب‌های چوبی در دست که در آن ‌چهره‌هایی متفاوت از تصویر فعلی‌اشان را نشان‌ می‌داد، آتش به دلمان زد.
عمق نگاه نافذشان شرمسارمان کرد که چرا نباید یک بخاری استاندارد در کلاسشان می‌بود، و انگشت‌های ذوب شده‌ نرگس در کنار کتاب فارسی کلاس سوم ما را ناخودآگاه به یاد حسنک کجایی، تصمیم کبری، روباه و خروس و ده‌ها درس خاطره‌انگیز دیگر این دوره انداخت.
نمی‌دانیم وقتی به درس پترس فداکار می‌رسند، چه تصویری از انگشت پترس در ذهنشان شکل خواهد گرفت و حتی نمی‌دانیم آیا به خاطر گرمی مشعل دهقان فداکار، او را دوست می‌دارند.
دخترکان و پسرکانی با قاب‌های بزرگ در دست که حسرت و رنج در چشمانشان موج می‌زند، بچه‌هایی که رنگ نداشته دیوار خانه‌اشان حکایت از جیب خالی والدینشان برای هزینه‌های سرسام‌آور درمان دارد و نمی‌دانیم چرا تا به امروز گره‌های چروک چهره‌‌هایشان که قرار بود ترمیم شوند، هنوز باز نشده است و این پرسش که آیا در میان سیل پزشکان این مرز و بوم کسی حاضر است با ظرافت انگشتانش مرهمی برای صورتکان این بچه‌ها باشد، ما را به خود مشغول کرده است.
نرگس در روستایشان می‌ماند، به دنبال مرغ خانه‌اشان می‌دود تا شاید با سر و صدای مرغ و خروس‌های خانه بتواند اندکی خود را تخلیه کند.
نرگس در کنار دیگر بچه‌های قربانی غفلت ما در کنار بچه‌های روستا برای گرفتن یک عکس حاضر می‌شود اما او برای عکاس نمی‌خندد.
نرگس دفتر مشقش را باز می‌کند، به زحمت و با کمک دست دیگر مداد سیاه را در دست می‌گیرد و در سطر اول می‌نویسد: ای کاش کلاسمان آتش نمی‌گرفت

پ.ن : خیلی از دوستان عنوان داشتن که میخوان به هر شکل ممکن به این عزیزان کمک کنند من اطلاعات کاملی ندارم از این عزیزان اما شاید اطلاعات زیر به کمک تون بیاد:
این کودکان ساکن روستای درودزن مرودشت از توابع شیراز و استان فارس هستند
خبرگزاری فارس تا حدودی پی گیر این قضیه بوده که آقای فرامرز میر احمدی خبرنگار فارس این تصاویر رو تهیه کردن
امیل تماس با خبرگزاری فارس Info@farsnews.ir

لینک های مرتبط
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8609120495
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8609130176
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8609130145
http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=8609120590

۶۵۹ نظر:

‏1 – 200 از 659   ‏جدیدتر›   ‏جدیدترین»
ناشناس گفت...

من که ناخداگاه گریه ام گرفت ...

Saman Miraliyari گفت...

فقط گریه و دیگر هیچ .
به حضرت عباس و همه انبیا و همه امامان :
چراغی که خانه رواست به مسجد حرامه
من لینک این پست را در وبلاگم گذاشتم .
http://topofbest.wordpress.com

negar گفت...

جناب شهردار این کارهای احمقانه خجالت داره واقعا!!!

bala گفت...

سلمان جان منم گریم گرفت.منی که از طرف اطرافیان به سنگ بودن معروفم.فقط تاسف. خدایا تو خودت میبینی.منتظر قیامتم .خسته شدم از این همه ظلم.

Mahbod گفت...

سر برادران آقای قالیباف در لبنان و فلسطین سلامت

Ali گفت...

moshke;e ma kheili bonyadi tar az se milyarde. rozi ke enghelab kardim bejaye onke sazo kari baarye jelogiri az setame okomat ijad konim, faghat yeki ro az takht paeen keshidim va digari ro neshondim jash. gholdor donya onro dost nadasht va ghabol nakard va az onvaght ma majbor shodim baraye ye dava be vosate kole mantagheye khavar miane hazine bedim. ta agha hamchenan bar takht tekye kone. tamarkoz roye shahrdar ya reaees jomhor faghat enheraf az risheye moshkele

Unknown گفت...

لينك مطلب خوب شما را در وبلاگ خودم قرار دادم.
باشد كه همگان از آن آگاه شوند.
با سپاس فراوان

Mehdi گفت...

به اسم اسلام و شیعه هر چیزی رو کردن تو پاچمون که اینها قضا و قدره.بی ناموسهای وطن فروش هیچ چیزی از مردمشون براشون مهم نیست.اینها شیطان زاده اند.

Cenna گفت...

I personally witnessed, Basij of Sharif University pay 500,000,000 tomans, $500,000 to Hamas leader , Ismaiel Haneye in 2007.
Also huge amount of money is wasted in military, Sepah and worthless nuclear facilities.

I sent this to all of my friends.
Thank you

Unknown گفت...

من مطمئنم آقاي شهردار قبلا اين عكس‌ها و خيلي عكس‌هاي ديگري را كه نشان‌دهنده اوضاع و احوال پريشان كشورمان است ديده‌اند. در اين شك ندارم. يقين دارم كه انسانيت و اخلاق در جامعه به دليل بي‌لياقتي مسوولان در حال از بين رفتن است. شهردار ما ديگر براي چنين تصاويري اشك نمي‌ريزد. مشكل ما اينجاست.

ناشناس گفت...

آخه اين مسئولين بي وجدان مملك ما كي به فكر مردم بودن كه اين بار دومش باشه؟
همش به فكر پركردن جيبهاي خودشون ومزدوراشون تو خارج از كشور هستند.
اميدوارم خدا جوابشونو بده.
:-((

ناشناس گفت...

نه فکر نمیکنم شاید اقای شهردار فکر اینده شون هستند؟! برای ریاست جمهوریشون شاید انوقت الطافشون شامل بشه و تکرار مکررات داستان همیشگی
براستی تفاوتی خواهید دید؟

Ali Mohajer گفت...

تاسفش برای همه مون ...

ناشناس گفت...

بازهم به معرفت جناب قالیباف که حداقل اعلام کردند چقدر پول مملکت رو ریختند به جیب دیگران. که این در مقابل دیگر هزینه هایی که برای حفظ نظام اسلامی در داخل و خارج از ایران هدر میره هیچه

ناشناس گفت...

درود بر شما
آخر امتیازی که فعالیت برای لبنان برای آقای رئیس دارد کار برای تهرانی ها و ایرانی ها ندارد.
افراد هیچ وقت به خاطر فعالیت برای ایران در این مملکت بزرگ نمی شوند

ناشناس گفت...

ابوذرعزیز،این منم که شرم می کنم از چنین بودنی که هستم و سوگند خورده ای که نمی تواند برای این دست های کوچک مرهمی باشد برای این چهره های زیبا این نگاه های معصوم.ابوذر من تلخ شده ام و شرم نمی کنم که از بودنم شرمسار باشم وقتی کودکان من چنین تلخ به دوربین نگاه می کنند،تلخی؟مگر لبخند روی چهره ی آنها دیده نمی شود؟نه!آنها به من می خندند به پزشکی که می داند پزشک دیگری وقتی برای کمک به سرما زدگان روستایی می رفت قطع نخاع شد و او نتوانست برایش کاری کند.ابوذر سعی می کنم که گریه نکنم اما توده ی غریبی توی گلویم گیر کرده و ذهنم از این همه معصومیت سوخته آتش گرفته است. مقصر کیست؟بی شک مقصر اصلی همین کودکان اند که مانند پدران و مادرانشان با مظلومیت و محرومیت کنار آمده اند.مقصر همین کودکان هستند که این چنین معصوم اند...خدایا چه می گویم؟کاش می توانستم لبهایم را روی دست های کوچکشان بگذارم،برای ابد و دلخوش باشم به "های"نفسم تا مگر کمی از سوزش این سوختگی بکاهد.با این همه نمی دانم با آن مادر چه بگویم که با حوصله ای مادرانه دست کودک را می شوید و با چهرهای بشاش ولی لبریز از اندوه،می خواهد به دختر کوچکش امید بدهد و چه امیدی؟ابوذر نمی دانم چه بگویم...تلخم و شرمسار این کودکان و مادرانشان...

ناشناس گفت...

هر چند نظر قبلی ام پابلیش نشد می خواستم بگم وقتی هتل لاله 55 میلیارد تومان به فروش رفت فکر نمی کنم در مقیاس شهری 3 میلیارد تومان رقمی حساب شود. در مورد این تصاویر هم فکر می کنیم شما از احساسات مردم دارید مایه می گذارید

ناشناس گفت...

Man kheili narahat shodam va kheili delam mikhad komak bokonam, khahesh mikonam be man email bezanid va adrese in mahali ke in atashsuzi toosh etefagh oftade be man begin ke mostaghim konak konam. Khaheshan harhayi ham ke man mitunam konak konam ham tooye email behem begin. Adrese kamel e in rusta ro be man begin, sharo mahalo hamechi.
Email e man: pnk_30@yahoo.ca
Merci

ناشناس گفت...

کاش این تصاویر رو ندیده بودم. حالم بد شد.

ناشناس گفت...

این که این اتفاق ( بخاری داغون باعث نابودی فیزیکی و احتمالا روانی چند تا بچه بی گناه ) از بیخ توی یه مملکت بیفته باعث تاسفه ...

اینکه این همه سرمایه مملکت به خاطر سیاست های خارجی یه مملکت از حلقوم مردم کشیده بشه و به یه سری آدم دیگه داده بشه هم خجالت داره ...

این که جفت این اتفاقها توی یه مملکت و در یه زمان بیفته هم تاسف داره هم خجالت داره ...

با نظر "ناشناس" دوم هم تا حدی موافقم .. شما یه که از احساسی بودن ما ایرونی ها داری استفاده میکنی اما خوب این به هیچ وجه بی شرافتی و دیو سرشتی مسئولان ممکلتی ایران رو توجیه نمیکنه.

زمانی که ایران بودم بعضی وقتها با دوستهای دانشگاهی به محلات پایین شهرمیرفتیم که چمیدونم چهار تا گونی برنج و روغن و چندرغاز که نیکوکاران داده بودند رو بدیم به یه مشت آدم بیچاره !!! من دلم میخواست بعضی وقتها باهاشون حرف میزدم که بدونم چی شده که اونا به این روز افتادن؟ یه گونی 20 کیلویی قند رو میشکوندند و کارفرمای مادربه خطا بهشون 500 تا تک تومانی میداد !!! .... بگذریم .... تازه این مدل خیلی شیک و تر تمیزش بود .... بقیش رو نمیگم چون خوشم نمیاد مثل این آخوندها اشک مردم رو دربیارم. از هر ده خانواده ای که باهاشون حرف میزدم ... شاید هفت یا هشی تا از اونها به خاطر جنگ اومده بودند تهران و توی پایتخت مملکت آواره شده بودند.

شاید یه سری از مسئولان گاومیش ایران بگن که خوب این اتفاق مدرسه یه تصادف بوده .. توی کالیفرنیا هم ممکنه به نوع دیگه ای اتفاق بیفته ... ولی اون خونه های درب و داغونی که حرفشو همین الان زده تصادف نیست ... از بعد از جنگ بوده ... الانش هم هست تا آخرش هم همینه ...

اون روز گریه کردم .. روم نشد جلوی همون خانواده که 8 نفر توی 10 متر اتاق زندگی میکردن و میخوابیدن و غذا درست میکردن گریه کنم، رفتم توی کوچه مثل یه دختر بچه شیش ساله سرم رو گذاشتم کنج کوچه و گریه کردم، ولی از من به شما نصیحت که نه وصیت ... هی از خودتون نپرسید چرا؟ بعضی وقتها هم بپرسید چطوری؟

توی یکی از این خونه ها زنی جوون و زیبا زندگی میکرد با شوهر دیالیزی که نمیتونست بلند شه ... دیگه روابط زناشویی و چمیدونم مرد زندگی بودن و کار و اینها کلا به کنار....تازه کار و بار که نداشت هیچی .. باید کلی هم پول دیالیز و دارو و کوفت و زهر مار میداد.. کرایه خونه هم نداشت که بده... کاری که ما کردیم فقط این بود که یه بابایی که میخواست پولش به دست مستحق برسه رو به اینها معرفی کردیم که حداقل بتونه یه جایی واسه اینها خونه رهن کنه که پله نداشته باشه.البته دلیل دیگش هم صاحب خونه همین دو نفر بود که از قضا یه حاجی بود که میوه فروش سر کوچه هم بود و این خانم رو راحت نمیگذاشت ... این خانم ، توی 22 متر خونه لباس های چرک مردم رو میشست تا حداقل پول غذا داشته باشه .. غذا که چه عرض کنم .. چون پولی که این کمیته امداد و بهزیستی کوفتی میگرفتن حتی کفاف دارو هاشون رو هم نمیداد.. با یه نگاه به خانم خونه میتونستی بفهمی که حداقل یه ماهه که حموم نرفته !!! اون موقع داشتم به این خانم های محترم خیابونی فکر میکردم که میگن وای به خاطر فقر به این روز افتادیم و به شرافت این زن غبطه میخوردم.

به امید روزی که عدالت کمی بیشتر از امروز اجرا شود.

ناشناس از لندن

ناشناس گفت...

من واقعاً برای مردم ایران متاسفم که هنوز بعد از گذشت 1400 سال، در این کشور طبقه اشراف از مستضعف جدا می شود. به نظر شما بین این بچه ها، یکی هست که از خانواده مرفهین بی درد باشد؟ به نظر شما بچه های رفسنجانی و احمدی نژادهایی که دم از اسلام و مسلمانی می زنند در این مدارس درسخوانده اند؟ آیا ما انقلاب کردیم و در راه این انقلاب شهید دادیم تا فلسطین را ازاد کنیم یا اسرائیل را از صحنه روزگار حذف کنیم یا به مردم لبنان کنیم؟ متاسفانه یا بی هدف انقلاب کردیم و یا اهداف انقلاب را گم کردیم. فقط می تونم بگم که انقلاب کردیم تا یک شاه را از تخت به زیر بکشیم و با فقط با اسم اسلام، شاه های دیگر را به تخت بنشانیم. اگر روزی گوشه ای از زمام این دیار قدار به دستم بیفته، طناب دار مسلمان نماها را به دست ابوذرانی می دهم تا با دستان سوختشان حق یک زندگی راحت را از مقدس نماها بگیرند و به با فریاد دل سوختشان را با دستو پا زدن زمامداران بر بالای طناب دار به گوش عالمیان برسانند.

ناشناس گفت...

vaghean khak bar sare hameye maha

ناشناس گفت...

برای همدردی که نه ...
برای اعتراض هم شاید نه ... چرا که فایده ای ندارد !!!
تنها برای بغضی که گلویم را فشار داد
و خجالتی که به جای تمام مردمان این سرزمین کشیدم ....

این لینک را در وبلاگم قرار می دهم .

ناشناس گفت...

اي كاش ميتوانستم كار بكنم
اي كاش ميتوانستم مرهي بر دستهاي اين كودكان باشم
اي كاش ميتوانستم بوسه ايي بر گونه اين پرندگان بزنم
اي كاش مي توانستم از درد اين كودكان بميرم

ناشناس گفت...

من واقعا نميدونم چي بگم فقط از خودم كه يك ايراني هستم و كمكي از دست من بر نمي آيد خجالت مي كشم اي كاش مسولين مي ديدند كه كشور مابا داشتن نفت محتاجه....

ناشناس گفت...

آخه میدونید چیه پسر واکسی ونزوئلا واسه آقای رئیس جمهور دست تکون دادن و آقای شهردار هم تو سفری که احتمالا تو دوران نظامی گریشون به لبنان داشتند خاطرات خوشی از عروس خاور میانه تو ذهنشون مونده.
اصلا تقصیر این بچه هاست که برای آقایایون هنوز دستی تکون نداده

ناشناس گفت...

خیلی حالم گرفته شد ازین سیاست کثافت ایران همیشه حالم بهم میخوره. الان هم بیشتر از همیشه.
بچه های دسته گلمون باید پرپر بشند ولی پول توجیبی انصار حزبا..لبنان و کوفت و درد فلسطین یه موقع کم نیاد. اون مرتیکه عماد مغنیه رو نشون میدادن تا بیشتر از یک هفته برنامه تلویزیون ایران شده بود نشون دادن این ادم که گردنشو تبر نمیزد. همه چی مزخرف و افتضاح . به اسم دین و اسلم و قران همه چی رو به نابودی کشیدن.برای همه این پستتو سند میکنم و توی وبلاگم هم میذارم..

ناشناس گفت...

شرم بر تمام ما ایرانیان که به اینروز افتادیم و حتی صدائی از هیچکداممان در نمی آید. شرم باد بر من و تو ...

ناشناس گفت...

in azizane IRAN soorato badaneshoon sookht vali man ba didane in axa DELAM sookht, be maanie vaghei delam atish ghereft, be omide roozi ke toop too zamine ma biofte va oon moghas ke man GOL zadano be aghayan neshoon midam, payande IRANO IRANI.

ناشناس گفت...

درود بر شما
شما را به خواندن مقاله دروغ راز پایداری حکومت آخوندی دعوت مینمایم
موفق باشید
http://mantegh5000.blogfa.com/post-6.aspx

Ali Shams گفت...

خیلی ممنون. آقای شهردار مشغول آماده شدن برای ریاست جمهوریه! کی گوشش به حرف ما بدهکاره..

ناشناس گفت...

HALA KE AGHAE SHAHRDAR VA ... BE FEKR NISTAN.
YEKI LOTF KONE BEGE IN ETEFAGH TOO KODOM ROSTA OFTADE TA SHAYD ENSANI PEYDA BESHE AZ HAZINE SHAKHSI IN BACHEHA RO DARMAN KONE
AGHAE SHAHRDAR RO HAM BA VEJDANESH BEZARIM.SHAYAD KENAR BIAD.

ناشناس گفت...

کاشکی این مسئولین ثابت میکردند که ایرانی هستند ..
یعنی در ایران و ایرانی درد آنها هم هست...
روزگار به همه ثابت خواهد کرد که این سرزمین باید توسط خادمین ایران اداره شودنه مستاجران در لباس بره....

ناشناس گفت...

فقط تونستم اشك بريزم. واسه اين همه معصوميت

ناشناس گفت...

,واقعا سردمداران خجالت بکشند.

ناشناس گفت...

هرچی می کشیم از دست خودمونه ....
کارا و ندونم کارای های خودمون ...
حالا برید رای بدید به فلان و بهمان ...

ناشناس گفت...

be sakhty narahtimo control kardam... ei khoda

Unknown گفت...

وقتی این صحنه رو دیدم احساس کردم هیچ دردی غیر از غم معصومیتشان ندارم

ناشناس گفت...

هنوزم ميشه به ايراني بودنم افتخار كنم؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ناشناس گفت...

اين آقايان به اصطلاح حاكم بر مملكت، حكمروايي نمي كنند، در حال چپاول و غارت اين مملكت ، بلكه به يقين از دزد هم بي شرفتر هستند. فرقي هم نمي كنه كه شهردار باشند، رئيس جمهور باشند، استاندار باشند و از همه دزدتر رهبر باشند!
هر چه مقام بالاتر، دزدتر !
بذل و بخشش هايشان هم از جيب خليفه اي كه ملت بدبخت و البته احمق ايران باشد، آن هم در راستاي خريد كمي آبرو در خارج. زيرا كه در داخل آبرويي برايشان نمانده!
در هر حال از نويسنده محترم كمال تشكر را دارم.
مشتي بود نمونه خروار!

ناشناس گفت...

شايد شهردار پيش خودش ميگه به من چه اين اتفاق زمان شهردار سابق افتاده خودش بياد گندشو جمع و جور كنه...

ناشناس گفت...

لعنت به این زندگی

ناشناس گفت...

هيچکس به عکاس اين عکس ها نگفته که کاری که با اين بچه ها کرده کمتر از آتش زدن دوبارشان نيست؟!!! مرد حسابی! آقای محترم! برادر! چطور توانستی وادارشان کنی قاب عکس به دست روبروی دوربينت بايستند و چه بسا برای دل کباب کردن بيشتر گردنی هم کج بکنند؟ هيچ آن لحظه فکر کردی چه در دلشان می گذرد؟ اعصابم به هم ريخت! به خدا که من با ديدن اين عکس جز به قصاوت عکاسش نمی توانم فکر کنم. از تصور صحنه ای که اين کودکان بی گناه را پای ديوار کاشته اند و قاب عکس روزهای خوش نه چندان دورشان را به دستشان داده اند و دستور پشت دستور صادر کرده اند که: اينجور بايست و آن جور نايست، اينطور نگاه کن و آنطور نگاه نکن..." نفسم بند می آيد و دلم به هم می خورد!
جناب عکاس! می خواهی به مسئولان فحش بدهی چرا از اين طفل معصوم ها مايه گذاشتی؟؟؟

ناشناس گفت...

آقای چمران از برادر شهیدت خجالت بکش آقای شهردار تا به کی میخواهید به فکر کشورگشایی به سبک جدید باشید آخه بیچاره ها پولتونو میخورن یه آبم روش بعد هم به ریشتون می خندن آخه شما به این بودجه های چندر قازی که دارین میخواین مثل آمریکا و کشورهای ثروتمند کشور گشایی فرهنگی کنین به خدا این پول برای رسیدن به هدف شما هیچی نیست ولی برای این دختران و پسران طفل معصوم دنیای ویرانشان را که از ندانم کاری شما و امثال شما این چنین شده آباد خواهد کرد.

ناشناس گفت...

گريه ام گرفت ومتاسفم براي خودم وبقيه. خدا انشاالاه ريشه ظلم وفساد را بكند. الاهي اميد.

ناشناس گفت...

مثل هميشه همه‌اش حرف و حرف و حرف !‌كي وقت عمله؟ عادت به غر زدن و غر شنيدن!!! تورابخدا كمي عوض شويد!

ناشناس گفت...

واقعاً خاك بر سرمون كنن. چه كثافت هايي دارن مملكتمون رو از بين مي‌برن و ما عين خيالمون هم نيست. تمام تاريخ و هويتمون رو كه دارن از بين مي‌برن هيچ ، به بچه‌ها و دخترها و جوان‌ها و ... هم رحم نمي‌كنن. خدا از سر تقصيرتون نگذره. اميدوارم تو گورم عذاب بكشين

ناشناس گفت...

میشه بگین اینجا کدوم روستا در کدوم شهر هست؟

Unknown گفت...

كه چي؟ آخرش كه چي؟ ناخودآگاه گريه مان گرفت؟؟؟ چراغي كه به خانه رواست... ؟؟؟ آخرش چي؟ جماعت با غيرت! جماعت با فرهنگ!! دارن تمام ارزش هامونو غارت مي كنن!! كجاي كاريم؟؟ نمي خوايم به خودمون بيايم؟

ناشناس گفت...

کجایی کوروش کبیر که ببینی این حرامزادگان و خوک صفتان سرمایه سرزمینمان را به تاراج بردند و کودکان نازنینمان را اینگونه پرپر می کنند.
آهای شمایی که عربده میکشید بنی آدم اعضای یکدیگرند آیا این غنچه های زیبا اعضای پیکر ایران نیستند و یا شاید شماها فرزند انسان نیستید.
به شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جایی رسانید کار
که تخت کیانی کند آرزو
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو...
اما دیگه کار از تخت کیانی هم گذشته این اعراب کثیف آرزوی نابودی ایران رو دارن که دیگه چیزی به تحقق هدفشون نمونده البته
به یاری وطن فروشان بیگانه پرست...

ناشناس گفت...

آه، سکوت;که سرشار از ناگفته هاست. نه فریاد;که...
آه،خستم،خستم از این همه شقاوت،
از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست.کجایید ای انسانها؟سکوت بسست.به پا خیزید.با شما هستم،بله با خود خود شما.....

ناشناس گفت...

دوستان لطفا نظر خود را اصلاح كنيد. اولا اين پول را آقاي شهردار (قاليباف) نداده است. بلكه آن را شوراي شهر تصويب كرده و شهردار مجبور است پرداخت كند. لعنت خدا بر چمران، طلايي، اون كشتي‌گيره خادم، اون يكي دبير و تكواندوكاره، هادي ساعي. تا وقتي مردم ما احمق هستند و به اين جور آدمها راي ميدن، خوب اينها هم ... به بودجه و مملكت .
بيجاره قاليباف روح‌اش خبر نداره. لعنت خدا بر چمران، رئيس شوراي شهر

ناشناس گفت...

وقتی دیدم و خوندم تمام وجودم لرزید

ناشناس گفت...

agha ba fosh dadan vaghean haleeeeeeeeeeeeeeeeeee.age injoroye aghaye shahr dar khak to saret?????????????????????

ناشناس گفت...

سلام
خیلـــــــــــی عالی بود
بلکه مردم خودشان به فکر مشکلات جامعه باشند.
یک بزرگی می گه: بزرگترین کاری که ایران می تواند انجام دهد کمک به مردم سایر کشورهاست.
آنوقت باید این گل های نوشکفته کشورمان در عذاب باشند.
اگر موافق باشید من هم این مطلب را در بلاگم بگذارم.
منتظر خبرتون هستم

Unknown گفت...

khoob dele maro rish kardi aziz vali akharesh ke chi?
inaro ma ham mibinim sookhtane fekrio mibinim, vali hamamun monfaelim chun montazerim! montazere aaqaa.
heh who cares?

ناشناس گفت...

وااااااااااااااای بر ما واااااااای

ناشناس گفت...

اون آقایی که میگه 3 میلیارد پولی نیست حتما اینقدر شبها آسوده خوابیده که مثل شهردار و رییس جمهورش فراموش کرده که با همون مبلغ کم میشه چند ایرانی مستضعف رو از بدبختی نجات داد.
بروید دانشجوهای لبنان و فلسطینو بورسیه کنید چون برای ایرانی 3 میلیارد رقمی نیست..!به بدبختی اونها برسید چون دانش آموز و دانشجوی ایرانی غرق در پوله..!

ناشناس گفت...

nemidonam asalan jaye harf ast ,man k koli gerye kardam
,khak to sare masolaye in keshvar,berid bemirid,b shomaham migan adam
kash mishod yeki bege chi juri komak konim
www.drizel.blogfa.com

ناشناس گفت...

هو

سلام

اینارو گذاشتی که دل مارو بسوزونی یا

یا یه مشت بوزینه رو متاثر کنی که

ریششون ازپس کونشون گذشته و دم شده!؟

نه داداش نرود میخ آهنی در سنگ!

کاش امشب وبلاگتو نمی دیدم!

مانی خان گفت...

خانه از پای بست ویران شد

هر خری آمد و مسلمان شد

هر سری با دومتر عمامه

دیو گردید و قاتل جان شد

با شقاوت شدند هم پیمان

درد و رنجی نصیب ایران شد

آتشی در گرفت در خانه

چهره کودکان چو پیران شد

چشمها کور و چشمه ها خشکید

مردن مرد و زن چه آسان شد

ملک ایران چو مخزن باروت

میشود گفت همچو لبنان شد

از کجا آمد این همه ملا

خر در ایران چرا فراوان شد

همتی ای عزیز هموطنم

عمر دچاله رو به پایان شد

hassan گفت...

Hello, Those images are terrible, but I don't understand what happened, Can you give me a translation in english, french or arabic?
my email is: email@anezi.net

محمدرضا گفت...

واقعا که تصاویر دلخراش و تکان دهنده ایی بود
امیدوارم که مسولان این کشور فکری برای این قضیه بکنند هر چند که بعید به نظر میرسد آنها با اینگونه اتفاقات بخواهند حرکتی بکنند و آنرا امری طبیعی می دانند

ناشناس گفت...

sorry for writing in English ,my computer hasnt have persian font,Thanks for weblog, ,I cried so much after seeing the pix ,When I was in Iran I tried to help a bit to people that need it ,but how many can you help?!.Such these things may happen everywhere but our approch is realy different,our poor people are alone.Hope that such Iranian that chose ahmadynejad and is doing such things found that wisdom and ,when knowledge to shame abit,when you are abroad such pix annoys you more and have a sorrow not be of any help

ناشناس گفت...

I am trying hard not to cry since I am in my office. I just wonder if I can have some contact detail and see if I can help them somehow. I know some organizations in Iran who helping people and have their founds coming from iranians in different places in world. So lets forget about the goverment men, they never been any use. My email is a_gholaami@yahoo.com

ناشناس گفت...

Chera aksaran goftin ke kari az dastemun sakhte nist biyain be in fekr konim ke chetor mishe be in bacheha komak kard va chera ta be hal be in ghaziyeh residegi nashode, mosallaman mardom age dar jaryan gharar begiran komak mikonand va mishe hazineye amale bacheha ro jam kard

ناشناس گفت...

با سلام
از اطلاع رساني شما متشكرم. بسيار متاسف شدم. اينجاست كه بايد منتظر ظهور عدالت واقعي بودو دعا كرد. اي كاش به نحوي اين تصاوير به دست مسئولين محترم مي رسيد مثلا از طريق برنامه تلويزيوني. شايد بيدار شوند. بايد اميدوار بود...

ناشناس گفت...

دوستای عزیز،
همدردی واقعا خوب هست، ولی فکر نمی کنید یه مقدار دیر از این حداثه با خبر شدید؟
با همه نظرات ولخرجی دولت احمدی نژاد و کلاً سیستم جمهوری اسلامی که خزانه دولت فلسطین و لبنان و امثالهم هست موافقم!

ناشناس گفت...

اگه میتونستم خرخره همشونو میجوییدم از بس که حرص خوردم اگه یه تفنگ داشتم همشونو به تیربار میبستم یعنی واقعا اینارو ندیدن یا اگه دیدن چرا کاری نمی کنن. چطوری میشه بهشون کمک کرد ؟

ناشناس گفت...

سلام... لطفا بگویید که چطور میشه به این بچه ها و خانواده ها کمک کرد. من آدرس E-Mail می ذارم و منتظر پاسخ شما هستم. چه نوع کمکی و چطور؟. امیدوارم منو زیاد منتظر نگذارید.

ناشناس گفت...

کاش....
از دست من و تو فقط گریه بر میاد، کاش اون کسی که کاری غیر از گریه از دستش بر میاد اینا رو ببینه و کاری بکنه....
و هزار و یک ای کاش دیگه...

ناشناس گفت...

دارم گریه می کنم و می نویسم
لعنت بر اسلام وارونه و عاملینش
لعنت بر حکومت وحشت و اضطراب
چرا نمی تونم فریاد بزنم ...

ناشناس گفت...

من هم بسیار متاسف شدم. نمی دونم چی بگم... فقط لینک این پست رو تو وبلاگ گذاشتم.

ناشناس گفت...

با دیدن این عکس ها تمام تنم لرزید و تمام زیبایی های بهار از یادم رفت .
آری حقیقت تلخه اما این چیزی ماورای تلخیه یه حقیقت ساده است .
این وحشتناکه تاسف بار که سرمایه ملت ما آن هم به مبلغ های کلان صرف اموری بشه که به ما مربوط نیست .
ای مسئولین !ای کسانی که قدرت دارید به جای ما بودجه بندی کنید !آیا ما مردم را فرامش کرده اید؟
این کودکان به چه گناهی باید در این سن به جای زیبایی ها محکوم به زشتی باشند؟محکوم به عذابی که عاملش بی توجهی شما مسئولان است؟
آیا اگر کودک خودتان هم چنین می شد او را فراموش می کردید ؟
شما در قبال تمام ملت مسئولید و در زمانی نه چندان دور باید به خدایی پاسخ دهید .
بودجه مملکت ما را هدر ندهید .
به خدا قسم این قدر با دیدن این تصاویر لرزیدم و گریستم که قادر به نوشتن و بیان آنچه که لازم است نیستم.
التماس می کنم سرمایه ملت ما را به درستی در حق خودمان به کار بندید.
شما در قبال همه ما ملت ایران مسئولید.

khosrobaigy گفت...

آتش به دلم زد و مدتی گریه کردم. به نظر من از رهبر گرفته تا رییس جمهور و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس قوه قضاییه و رییس مجلس و شورای نگهبان و خبرگان و بگیر بیا تا مسئولین مربوطه تا پایین ترین رده، هر یک به نوبه خود مسئولند و فردای قیامت مطمئنا نمیتوانند جواب این خیانت و کوتاهیشون رو به خدا پس بدهند و بی شک در آتش عذاب الهی (که میلیاردها برابر سوزناکتر از آتشی است که این بچه ها در آن سوخته اند،) خواهند سوخت و در این دنیا هم تقاص پس خواهند داد. و من امیدوارم که هر چه زودتر آن روز فرا برسد. از خدا میخواهم که حتی درصورتی که این بچه های معصوم از حق خودشون گذشتند و به سهم خودشون از اونهایی که نام بردم، راضی شدند؛ حتی در آنصورت هم از مسئولین فوق الذکر نگذره و اونها رو مخلد در آتش جهنم کنه. چرا که جواب احساسات جریحه دار شده مردم را نمیتونند بدهند. خلاصه خدا لعنتشان کند.

ناشناس گفت...

سلام
اولا با ندا موافقم
دوما اینطوری هیچی درست نمیشه اکثر ماها
امروز که این مطلب رو دیدیم اشکمون در اومد ولی سه روز دیگه کلا یادمون میره!
مگه قبلا اینا رو تو تلویزیون ندیده بودیم ویادمان رفت!
مگر تنها همین یک جنایت در این مملکت اتفاق افتاده!
باید در برابر ظلم ایستاد وقیام کرد تا وقتی کارهایی که خودمان باید انجام دهیم و مسئولیتش بر عهده خودمان است را به گردن قیامت و ظهور امام زمان و توپ تو زمین ما نیست و غیره بیندازیم هیچ کاری درست نمی شود.
میتوان برای شروع وبلاگی در حمایت از این کودکان معصوم ساخت و از سایت های اشتراک عکس و اشتراک فیلم برای تبلیغ و پخش گسترده این جنایت در دنیا استفاده کرد.
مسئولین ما تا اخباری بر ضدشون تو دنیا پخش نشه به خودشون تکون هم نمیدهند.

niloofar گفت...

سلام واقعا متاثر شدم
کاش اونقدر از دستم بر میومد که تمامه هزینه کمک به این بچه ها رو تقبل می کردم...اما من خودمم دستم به هیچ جایی بند نیست
دارم منفجر می شم...اخه چرا؟؟؟؟
واقعا این صاحبان اسم و رسم داره مملکت می تونن جوابگوی این بچه ها باشن در اینده؟؟؟؟
به نظر شما جزا و پاداشی بهشت و جهنمی وجود داره؟؟؟؟
به نظر شما خدایی هست؟؟؟؟؟
اگه هست پس چرا نظری نمی کنه؟؟؟؟
مگه نمی گن امام زمانی هست که وقتی ظهور کنه همه چیز درست میشه؟؟؟؟
یکی جواب من رو بده که کی وقت ظهوره....همه جا رو بوی تعفن ورداشته
داریم توی گندابه ای که برامون ساختن غرق میشیم...تا گردن فرو رفتیم
اونقدر ناراحتم که نمی دونم چی بنویسم...ذهنم یاری نمی کنه
ما ها واقعا مسلمانیم؟؟؟؟؟؟؟
نه...فکر نکنم
من به همه چیز شک کردم...به خودم...به خدا...به امامش...به بهشت و جهنمش...به کتابش


گازمون رو صادر می کنن...اب رو صادر می کنن...نفت رو صادر می کنن...
اونوقت....
بنزین سهمیه بندی میشه...پول گاز دوبل میشه به علت مصرف بالا...اب قطع میشه به خاطر بی ابی....فلان شهرستان از شدت سرما و بی گازی حیووناشون و ادماشون میمیرن...
اونوقت این نا مسلمونا دارن جیباشون رو پر می کنن

خدایا اگه هستی...اگه میبینی...کاری کن...دست من کوتاهه

ناشناس گفت...

شما یا تو این شهر زندگی نمیکنین یا که یکم پرتین. بابا وقتی زمین متری 5 میلیونه تو شهر ما دیکه 3 میلیارد صدقه سر چهار راه هم حساب یمیشه!!!

ناشناس گفت...

واقعا غم انگیزه من که دارم دق می کنم

ناشناس گفت...

با تمام وجودم متاسف شدم و تقاضا ميكنم كه براي درمان اين بچه هاي معصوم كاري انجام بشه . آيا آدرس و مشخصاتي كه بشه كمكي انجام داد موجود است ؟ لطفا به Saieh _sun@yahoo.com
ميل كنين.

جهانگرد گفت...

اره به قران همین رو بگو اخه ادم این درد لاعلاج رو به کی بگه نامردا خودشونم سر هم یرای کمک به لبنان سرکوب می زنند به بلاگ اقای ابطحی مراجه کنید

ناشناس گفت...

امان از دست بی تفاوتی انسانها
آنان که سالیان بسیاری تنهایی فردی را در میان محافل خود نمی بینند،
درد دردمندان را درک نمی کنند،
وناله ها رانمی شنوند.
یا شاید هم می بینند ومی شنوند و چشم وگوششان را می بندند
تا مبادا خوشی شان مختل گردد.
چه برسر انسانها آمده است.
تا خوشند ازناخوشان غافلند واگرروزی نا خوشی به سراغشان آید،
بی صبرانه فریاد وفغان سر می دهند ویاری ومدد میطلبند.
ای وای ،که ما انسانهای این دوران بیشتر طالبیم وحریص ومصرف کننده،
تا سخاوتمند ویاری دهنده،
واز محبت وبخشندگی تنها تعدادی گفتار زیبا وشعار آموخته ایم.
حتی در مورد مهر ومحبت.
بیشتر از آنکه محبت کنیم ،خواهان آن هستیم.
کاش فراموش نمی کردیم که ما انسانها به توجه بدون توقع هم نیازمندتریم
تا حتی به یاری هم.
اما با این حرفا کاری از پیش نمی ره بیایید تا ما انسان بودنمونا نشون بدیم پس هر کس هر جور که می تونه کمک کنه از نویسنده این مطلب هم خواهشمندیم آدرس این روستا را به کسایی که واقعآ کمکی ازشون بر میاد برسونه.

ناشناس گفت...

واقعاً شرم آوره
خیلی متاثر شدم...

ناشناس گفت...

سلام
منهم با دیدن این صحنه بسیار متأثر شدم. کار شهرداری نیز قابل توجیه نیست . ولی این دو موضوع بهم ربط ندارد و بسیاری از اینگونه حوادث و اتفاقات در ایران وجود دارد. بنظر من بهتر است برای حداقل همین حادثه دلخراش و غم انگیز صرفا" بجای متأثر شدن به یک اقدام عملی دست زد.یکی از کارها اینست که یکی قبول کند با قرار دادن این عکسها نظر افراد خیر و نیز پزشکان و صحبان بیمارستانها را برای تقبل هزینه و انجام عمل جراحی پلاستیک بر روی دست و صورت آنان انجام دهد تا این افراد بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند. من خودم نیز این لینک را برای افرادی که فکر میکنم ممکن است بتوانند کاری در این جهت بکنند میفرستم و بقیه هم اگر در این جهت کار کنند من فکر میکنم مفید تر و سازنده تر خواهد بود تا بد وبیراه به شهرداری و مملکت گفتن که دردی را برای آن طفلان معصوم و خانوادههایشان که به مراتب باید این وضعیت دردناک را تحمل کنند، دوا کنیم.
یا حق

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامي
من لينك شما رو توي صفحه ام گذاشتم .
دلم مي خواهد كمكي به اين بچه بكنيم به صورت دسته جمعي ...
مي شه حسابي چيزي مطمئن بذاريد؟؟
اصلا ادرس اين مدرسه كجاست؟/
مي شود خيلي كارها كرد اگر دست در دست هم دهيم
جاري باشيد

ناشناس گفت...

... فرزندان داريوش و خشايار به کجا افتاده ايم. خاک بر سر بی غيرت همه مان. حالا باز هم حنجرمان را پاره کنيم وفرياد بکشيم مرگ بر شاه. او خدا بيامرز اگر عجول بود، در تصميم گيريهايش راه خطا ميرفت هرگز خائن به ايران نبود. اين بی شرفهای بی وطن چيزی که نمی شناسند«ميهن و ميهن دوستی » است. الهی خدا به تير غيب گرفتارشان کند...بهنام

ناشناس گفت...

فقط از خدا مي خوام شر همه اي اين شياطيني كه به اسمه اسلام آمدند و ابروي اسلام رو بردن از سر ما كم كنه . شما هايي كه اسمتونو آيت الله گذاشتن خداوند نسلتان رو منقرض كنه

ناشناس گفت...

ai be goor e pedar e bi pedar e har chi akhoond o har chi jomhoori e eslami. dahan e mellato service kardan ina too in 30 sal. khoda naboodeshoon koneh.

ناشناس گفت...

Lotfan agar shomareye hesabi baraye komak be in bache ha hast baraye man befrestid. Ya address in shahr ya roosta. merci leylahs@gmail.com

ناشناس گفت...

حالم از این مملکت خراب شده به هم میخوره.

ناشناس گفت...

نمی دانم در مورد این تصاویر چی می تونم بگم....
جناب چمران فرمودن این کمک ها ناچیز است و حتی باید بیش از اینها به هموطنان لبنانی کمک شود
آقای قالیباف هم که در حال تایید فرمایشات رئیس شورای شهر به سر می برند.
با تشکر و احترام

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
به نام خداي عزوجل که نعمت مسلماني و زندگي در ايران اسلامي ميان شيعه مذهبان را به ما عطا نمود.
آقاي شهردار محترم هيچ نگران نباشيد!!!
غربيان کافر مسلک در کشوري همچون فرانسه در شهري چون پاريس در بيمارستاني چون "بيمارستان کودکان Necker" به طور رايگان پذيراي کودکان سوخته چهره جمهوري اسلامي ايران هستند. نعمات خداوند تبارک و تعالي را ناديده نگيريد!! البته در سايت گوگل که آنرا نيز کافر مسلکان جهت آسايش خاطر مسئولين محترم جمهوري عزيزمان فراهم آورده اند، کمي بيشتر جستجو کنيد انجمنها و بيمارستانهاي فراوان ديگري نيز خواهيد يافت! هيچ جاي نگراني نيست!؟!؟

ناشناس گفت...

نمیدونم چی میشه گفت یا چی باید گفت.فقط میتونم بگم خوش به حال اونکه از غصه مرد تا از زنده بودن خودش پشیمون نباشه که این صحنه ها رو داره میبینه.

از طرف:یه ایرانی که ای کاش ایرانی نبود

ناشناس گفت...

ma che kar mitoonim bekonim?hala ke masoulin sareshon be lobnan va ... garme.khodemon kari konim.agar barnamei baraye komak hast lotfan elam konid.

ناشناس گفت...

جز تاسف و همدردی چه میتوان گفت؟
ما همه در جایی به نام"وطن".....افسوس....


"دریغ است ایران که ویران شود"

ناشناس گفت...

lotfan ageh kasi tahala kari kardeh ya moshakhasati az in rosta dareh be in email befreste. ba tashakor faravan tokkam@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام. می شه کاری کرد. حتی می شه 3 میلیارد تومان رو خودمون برای ایم 8 نفر جمع کنیم. من همکاری می خوام. به من خبر بدین چند نفر حاضرن برای تشکیل یه گروه که پیگیر مراحل درمان این بچه ها باشن کمک کنن. مخصوصا از شهر شیراز و توابع. چون به این بچه ها نزدیک تره. لطف کنید خبر بدین. من منتظرم. ایمیل من رو به هر کس که فکر م یکنید می خواد کمک کنه بدین.
فکر کنم بهتره به جای آه و ناله و فحش دادن به مسئولین خودمون یه مسئولیتی قبول کنیم. با اطلاع رسانی درست می شه از مردم کمک گرفت. هر کسی می خواد با من تماس بگیره:
hedieh@madani@yahoo.com

Unknown گفت...

بیچاره آنکه گرفتار عقل شد.....
.
.
.
.
هروقت یاد بگیریم سرمون رو بالا بگیریم و بگیم چرا؟؟؟
.
.
.
شاید اونوقت بشه یه کاری کرد...

ناشناس گفت...

Salam
Bacheha be komake ma niyaz daran na taassofo narahatimun.ghabl az har kari bayad fahmid ke bacheha alan dar che vazi hastan, in axa key gerefte shode
Bad ke ye meghdar etelaat dar morede bacheha va hazineye amal be dast ovordim oonvaght mishe shoroo kard be jamavarie komaka
ye group tashkil midim, va bad tasmim migirim ke chetor amal konim.
email:
Sarah_paydavosi@yahoo.com

ناشناس گفت...

اما اما اما ... ما باید با آمریکا بجنگیم! جنگ با دشمن از نان شب مهم‌تر است ... ما باید انقلاب را صدور کنیم تا امپریالیزم پای‌اش به مملکت ما نرسیده ... مردم خودمان رفاه اجتماعی و بهداشت به چه کارشان می‌‌آید؟ بچه‌های لبنان واجب‌ترند ... آه ای دولت مهرورز!

ناشناس گفت...

salam :
baram sakhte ke nazar ebdam chon sakht ghalbam bedard avord
be harhal che ma begim che nagim aghayeh sahabe site kare khodeshono mikonan bazam mamonon az shoma.
to delam porshod az gerye ey kash shardar ma ye sari mizad bebein chekhabare bejayeh inke nazar digarano jalb kone bekhatere emkanat bishtar shardar say kon fekre jalbe nazare khoda bashi

ناشناس گفت...

khanomha va aghayane mohtaram makhsosan oonhaee ke khareje iran zedegi mikonin be jaye in ke oghde delhamoon babate hame bikefayatiha va ... baz beshe behtar nist hame ba ham komak konim va hadeaghal ghesmati az hazine darman in bache ha ro taghabol konim? mosalaman hastan kasaee ke agar ravesh motmaeni peida konan bekhan be in bache ha komak konan. az sahebe weblog mikham ke faghat i n matlab ro nazare va peigiresh ham bashe.

ناشناس گفت...

سلام روز به خیر
روز خوبی هست حتما برای من. چون اول صبح اونم سر کار دلم لرزید . خیلی زیاد . دوست دارم مطلبت رو بذارم تو بلاگم. اگه یه اجازه بدید ممنون می شم. راستی به جای این حرفایی که دوستان زدن من ترجیح می دم عمل کنم چون از این اتف قا و حرفا تو این مملکت زیاده حالا شاید هم راهش این نباشه اما ... یه هزینه کم هست دوست دارم کمک کنم به این بچه ها. این ÷ول دقیقا واسه این خاطر کنار گذاشته بود که یه بچه که سوختگی داره واسش خرج شه اگه آدرسی تلفنی ههست به من خبر بده ممنون می شم.من ایمیلم رو هر روز چک می کنم. روز خوبی داشته باشی.
farzaneart@yahoo.com

ناشناس گفت...

آقای شهردار و آقای وزیر آموزش و پرورش واقعاً برای شما متاسفم، وجدان انسانیت شعور بسیار موارد عالی هستند که شما....
من بچه ندارم ، مجردم اما شما حتماً بچه دارید آیا دوست میداشتید که این اتفاق برای فرزندتان می افتاد ؟ من از دیدن این تصاویر بسیار منقلب شدم آیا شما هم منقلب هستید ؟ چه اقدامی برای این گل های معصوم کرده اید؟ چه کسی باید جوابگو باشد؟ اینجا ظاهراً ایران اسلامی است پس اسلام کجاست؟

ناشناس گفت...

من نه اظهار دلسوزي هاي سوزناك مي كنم نه فحش به اين و اون مي دم. اين زحمتها رو شما بكشين ، به من فقط نشوني بچه ها رو بديد مي خوام يه كاري براشون بكنم
reza.com@gmail.com

SaRaH گفت...

منم خيلي متأسف شدم. از صميم دل دوست دارم كاري براشون انجام بدهم. اگر كسي مي‌خواهد در اين زمينه كاري انجام بده لطفاً من را هم در جريان قرار بده. Sarah.mehrabani@yahoo.com

Author گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

سلام

خسته نباشید

واقعا آدم رو تحت تاثیر قرا میده

کی جواب گوست

همهمون مقصریم

سا حق

ناشناس گفت...

از خودم و انسان بودنم خجالت كشيدم.كاش مي شد كاري كرد!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

وای برما
وای بر بی عدالتی

ناشناس گفت...

بله! همه ما مقصریم.
خودمون اجازه دادیم که دارایی کشور رو به جای اصلاح وضع مردم ایران صرف افغانها و عربها کنن. خودمون اجازه دادیم حاکمین کشور برای اهداف تبلیغاتی اونقدر در کشورهای -به ظاهر مظلوم- دیگه، دخالت کنن که در نظر سنجی ها مداخله گر و غیر قابل اعتماد شناخته بشیم.
مثل بچه ها اصرار داریم راه غلطمون رو تا آخر بریم.
خود امام حتی میگفتند نمیتونیم درهای کشور رو ببندیم و با کشورهای بزرگ حتی آمریکا ارتباط نداشته باشیم!

ناشناس گفت...

god blees u aghaye shahrdar.

ناشناس گفت...

salam
enghadr ghalbamo maghzam snagin shode ke nemidunam chi begam va be chi fek konam ama ye chizio khub midunam:
AZ MAST KE BAR MAST
manam tu dardeshun va dardetun sharikam vali chekar bayad konamo nemidunam.
agar tasmimi darin be manam begin.
avin5980@yahoo.com

ناشناس گفت...

با نظرات همه شما هم موافقم هم مخالف!!
موافق از آن جهت كه مطمئنا در ارگاني مثل شهرداري روزانه صدها و شايد ميليون ها برابر هزينه يك بخاري خرج مي شود كه شايد خيلي از آنها اولويت اينچنيني نداشته باشد(اگر نگوييم در جيب از ما بهتران مي رود) ولي با اكثر شما ها مخالفم از آن جهت كه مقايسه كمك به هم كيشانمان در لبنان با كمك به اين بچه ها در تناقض نيست(بلكه با مديريت درست مطمئنا جمع پذير است). شايد نويسنده متن بهتر بود اين مقايسه را با همايش هاي مجلل وميلياردي ، يا با پاداش هاي بيجا براي كاركنان شهرداري و يا ... انجام مي داد. فكر مي كنيد اگر اين مردم شيعه لبنان و مقاومت آنها نبود اكنون اسرائيل بمب هاي خوشه ايش را بر سر كه ميريخت؟؟؟ آيا به غير از همين بچه هايي كه اكنون البته با چهره اي نازيبا دارند زندگي مي كنند؟؟
كمي انصاف داشته باشيم و هر عكس منزجر كننده اي ما را به عكس العمل فكر نكرده اي واندارد.
در پايان بايد بگويم من هم مثل همه شما براي سلامتي كامل اين بچه ها دعا مي كنم و البته از مجريان امر خواهان پيگيري رسيدگي به آنها هستم.
والسلام
محسن از تهران

ناشناس گفت...

خواهش می کنم بگید چطوری می شه به این بچه ها کمک کرد؟

ناشناس گفت...

ميشه آدرس اين روستا رو بنويسي؟

ناشناس گفت...

با سلام خدمت همه دوستان
اگرچه نمیشه عدم رسیدگی به وضع این بچه ها که تو استان فارس زندگی می کنن را به گردن شهردار تهران انداخت اما وضعیت نابسامان خیلی از بچه های دیگه ای که در جنوب شهر تهران هستن حتما به ایشون مربوط میشه و دیر یا زود باید جوابگو باشند...
اون چیزی که دل من رو سوزوند حرفی بود که وزیر سابق آموزش و پرورش در جواب یکی از خبرنگاران که جویای روند رسیدگی به درمان و بهبود زندگی این کوچولوها بود زد...
" قرار بود سئوال تکراری نپرسید"
چقدر دردناک است
اگه فرزند خودشان هم بود همین گونه و بسادگی می گذشتند؟!؟!؟!؟

ناشناس گفت...

ياد يکي از دوستام افتادم که منو دعوت به زيارت ضريح امام حسين که براي تعمير به فرهنگسراي بهمن آورده بودند افتادم.از وقتي بهش گفتم چرا مملکت ما پولش رو عوض اينکه صرف مستمندان ايران کنه،صرف اين کارها مي کنه.از من دلش شکست و بريد

ناشناس گفت...

باسلام
فقط در دلم گریستم گریستم به وسعت یک دنیا که چطور می شه مسئولین یک مملکت این قدر بی خیال باشند ....
واین طور این چراغ روا به خانه را برای مسجد ببرند...
و واقعاً برای کودکانمان نگران شدم که چطور ، آینده اونها رو می سازیم چون از قدیم گفته اند : دیگران کاشتند ما خوردیم ما بکاریم دیگران بخورند ولی در آینده باید بگویم ما کاشتیم لبنانی ها و ... خوردن ...

ناشناس گفت...

اگه یاس بفهمه دیوونه میشه

ناشناس گفت...

khoda in raes jomhoor va in shahrdar ro laanat koneh ke cheraghi ke be khaneh ravast ro faghat dar masjed roshan mikonand

ناشناس گفت...

اين دختر و پسرا آدمايي بودن مثل من و شما ولي يكم فكر كنيم
مي بينيم اينا آيندشونو باختن به يه سري ندونم كاري هاي دولت مرداني كه فقط پي كسب شهرت و كسوت جهاني هستن و تو فكر اين دنياي فاني .
كه اگه روزي پا شدن رفتن 4 تا كشور عربي واسشون مراسم آن چناني بگيرن.
اين طفل هاي معصوم به كي باختن ؟
شما بگين اينا مهم ترن يا اينكه هوا پيماي رئيس جمهور مردمي مجلل باشه؟؟!!!؟؟
ولي بازم اينا خدايي دارن كه جاي حق نشسته و يه روزي حق اينا رو از آقايون و آقا زاده ها مي گيره.

و خدايي كه در اين نزديكيست ...

ناشناس گفت...

باسلام
تصاوير تکان دهنده و بيانگر درد وناراحتي عزيزان هموطنم رو ديدم و منم مثل خيليها اشک از چشمانم جاري شد.
اين ارقام ٰرقمهاييه که ما ازشون با خبريم !!!!!!!!!!!!!ببيند پشت پرده چه خبره؟؟

narina گفت...

bishtar az har chiz delam baraye iranam misoooooze... vaghean chi dare be saresh miad... in haghe bachehaye iranie???? cheraaaaaaa saketim????????

narina گفت...

narina_62_oct@yahoo.com baraye har komak hazeram

ناشناس گفت...

من هم فریاد می زنم :
آقای شهردار و تمام مسئولان کشور
باور کنید باور کنید باور کنید
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است


من خیلی شنیدم که لبنانیا خیلی ثروتمندن خونه ساختن و کلا بازسازی یه
کشور داغون و خراب براشون هیچ کاری نداره

یعنی این درسته که یکی روز به روز
به ناز ونعمت و آسایشش اضافه بشه
یکی دیگه به خاطر بی توجهی بعضیا
به این حال و روز بیفته و هیچ کسم به دادش نرسه

به این موضوع فکر کردین این بچه ها
دیگه نمی تونن مثل بچه های دیگه به
یه آینده خوب به یه زندگی خوب فکر کنن

آقای قالیباف شما که تو تبلیغات انتخابات رئیس جمهوری شعار " زندگی خوب برازنده ایرانی " رو میدادین
منظورتون از این شعار چی بود؟؟؟؟!!!!

ناشناس گفت...

واقعا خاك بر سر اون اسلامي كنم كه اينقدر آدم بي غيرت داره كه پول مردم رو اينجوري مي‌كنن.

اين گوشه اي از عكسهاي اين جامعه ماست. تو بيمارستان شريعتي تهران ده ها نفر از اين بچه ها به خاطر سرطان خون و عدم رسيدگي پزشكان و پرستاران با مرگ دست و پنجه نرم مي‌كنند كه حتي اتاق ICU براي آنها وجود ندارد.
روزانه بيش از 10 نفر در بخش سرطان اين بيمارستان مي ميرند كه نيمي از آنها كودكان هستند كه مرگ هم سن و سالهاي خودشونو ميبينن و منتظر اين روز براي خود هستند.

اينو برا اونايي ميگم كه چشمشونو رو همه وقايع بستن و مي گن كه ايران از همه دنيا بهتره.

واقعا نمي شه تصور كرد كه روزي مملكت ما اين چيزهارو نداشته باشه.

ناشناس گفت...

به جا اينكه ايقدر ايراد بگيريم خودمون از يه جايي شروع كنيم و به خلق كمك كنيم 3 ميليار كه پولي نيست واقعا فكر ميكنيم مشكل اين نازنينها با 3 تومان حل ميشه؟
پس هركي از خودش شروع كنه و دسته يكي رو بگيره
يا على

ناشناس گفت...

وضعيت مالي من خوب نيست ولي در حد خودم مي توانم به هم ميهنانم كه به ياري ما احتياج دارند كمك كنم
kash_3637@yahoo.com

ناشناس گفت...

هفته ی پیش دو گزارش همزمان از شبکه 1 و 3 جمهوری اسلامی پخش شد که در همین حد فاجعه بود:
شبکه 1:گزارشی از تنها بیمارستان کرمانشاه(دقت کنید تنها بیمارستان!!!) که فاقد ابتدایی ترین امکانات پزشکی بهداشتی مثل پزشک پرستار- تخت و ملحفه بود و وافعا شبیه بیمارستان های متروکه بود وقتی با مردم کرمانشه مصاحبه می کردند همه گریه می کردند
شبکه 3:(همزمان با گزارش شبکه 1!!)
گزارش از تاسیس بیمارستان فوق تخصصی به وسیله ی بودجه ایران و متخصصین ایرانی در ساحل عاج!!!!!!!
آقایان چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

ناشناس گفت...

ای غارتگران ایران!
یک لحظه- فقط یک لحظه تصور کنید که فرزند شما - یکی از این گل های نیم سوخته است و شما پولی برای مداوای او ندارید و می شنوید سردمداران کشورت با پول ملت سبیل دیگران را چرب می کنند و به فرزند تو بی توجه اند...
چه حالی پیدا می کردید؟

تف بر انصافتان .........

ناشناس گفت...

این ها که دلشون نسوخته!بچه های خودشون اون ور خوشن!
حالا الان که ما می دونیم یه کاری بکنیم! پیشنهاد اون حساب مطمین خیلی خوبه!
من با اجازه این پست و با دکر منبعش تو بلاگم گداشتم.

ناشناس گفت...

آقایون چرا شایعه پراکنی میکنین
مگه ممکنه این اتفاق و اتفاقات شبیه توی دولت محترم و مهرورز اتفاق بیفته؟؟
قطعا کار ِ دشمنه
اصلا پای امریکای جنایتکار و انگلیس ِ روباه تو کاره..

ناشناس گفت...

سلام.
توی بلاگ یکی از دوستان بودم که به یک متن برخورد کردم همراه با توضیحات که در آن لینک این عکسها بود.
در این بلاگ(امیدوارم صاحب آن راضی باشد)
http://blog.360.yahoo.com/blog-96Ctwm0icrLHtIpK11KI?p=137
کاش ندیده بودم، دلم کباب شد.
چطور ممکن است کشوری که دم از علم و پیشرفت و عدالت جهانی میزند در مدرسه ی خود این وضع را داشته باشد؟؟؟

ناشناس گفت...

رامين:
باور كنيد كه نه خدا و نه مردم از اين بي ناموسهاي وطن فروش نميگذرند. تحقيق كنيد تا خودتان مطمئن شويد كه اعراب و بخصوص همين لبنانيها چه دشمني خوني با ما ايرانيها دارن در صورتي كه نان شبشونو از ما دارن. نميدونم چي بگم فقط ميتونم بگم يه روزي بالاخره مردم از اين كثافتهاي وطن فروش انتقام ميگيرند و او روز چه روز زيبايي است.

ناشناس گفت...

بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند
چو عضوی بدرد اورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند ادمی

be mani in sher az shaere namdare parsi zaban tavajoh konid
kami derang, kami ta'ammol
ashk az cheshmane hamegi jari shode amma ashke ma darmane darde dele paake in koodakan nist
biayeed hemmat konim, bonyadi tasis shavad baraye yari resandan be in koodakane paak
daste niaz be masoolin, pezeshkan, bonyadhaye kheiriye va har ke dar in rah mitavanad ghadami bardarad deraz konim
shayad betavan komaki kard
Moteassefane az in mavarede dar mamlekate ma zeyad ast amma hala ke in mored ra mibinim masoolim,
har komaki harcheghadr koochak mitavanad tasir gozar bashad
kasi parcham dar in nehzat shavad va elam konad che konim, man ba jano del peyravi va yari mikonam
Ya hagh
Yousef

ناشناس گفت...

سلام
من با دیدن این تصاویر یخ کردم و سرم درد گرفته.گریم نگرفت چون اشکهای من درمانی بر دردهای این کودکان معصوم نیست.نه پزشکم که بتونم بهشون کمک کنم و نه پولدار که هزینه شون رو بدم.سراسر وجودم رو عصبانیت و خشم فراگرفته.
چقدر این ضرب المثل چراغی که به....
مصداق داره برای این بچه ها و همه ما ایرانی ها.

Unknown گفت...

به نام دادار
واژه ها اندوهت را آسياب نمي كنند بايد رفت ستاره اي چيد از آسماني كه خود بي ستاره مانده است( ايرج رشوند)
من هم گريه ام گرفت مثل خيلي از افراد سنگدلي كه به سختي اشكشون در مياد. من هم زماني در يكي از روستاهاي دور افتاده ايران زمين تدريس مي كردم با شرايطي شبيه و يا حتي بدتر از اين بچه هاي معصوم. شايد همچنين اتفاقي براي خيلي از مدارس دور افتاده ايران بيفتد چون معلميني كه در مناطق دور افتاده تدريس مي كنند به ناچار از چراغ نفتي استفاده مي كنند و هر لحظه ممكن است اين اتفاق بيفتد. ترا به خدا ديگه يه فكري بكنيد تا دير نشده.

ناشناس گفت...

فقط میتونم بگم متاسفم که تو این چنین مملکتی زندگی میکنم که همیشه سرماخوردگی مرغ همسایه از رنج و عذاب ملت خودمون برای آقایونی که زمام امور رو در دست دارن، مهمتر بوده!

ناشناس گفت...

خيلي وقته كه غيرت از اين مردم ايران دور شده. خيلي وقته كه شرف و آزاده گي و وطن پرستي از بين رفته.
اما هنوز شيران باشرفي مثل شما پيدا ميشن كه چشمشون رو به حقايق نميتونند ببندند.
پاينده باشي نويسنده اين وبلاگ و خداي ايران همراهت. به اميد رهايي...

ناشناس گفت...

از اوباشي مثل "هادي ساعي" و "عليرضا دبير" كه با گرفتن يك مدال طلاي چند گرمي تونستن بر پشت اين ملت سوار بشن و يا "چمران" كه به بركت خون برادرش به پست و مقام رسيده يا قاليباف كه دندان براي رياست جمهوري آينده تيز كرده ويا ديگر خائنان چه توقعي ميتوان داشت.
باز هم از شما ممنونم كه شرف داريد.

ناشناس گفت...

این عزیزا الان بچه ان شاید خیلی نفهمن چه بلایی سرشون اومده نگرانم برای روزی که بزرگ بشن من که کاری از دستم بر نمی اد امیدوارم خدا کمکشون کنه.....
خاک بر سر مسئولین مملکت ما بکنن که همه رو از دم بدبخت کردن کثافتا مخصوصا رهبر عظیم الشان و احمدی نژاد بی پدر.

ناشناس گفت...

سلام برای کمکهای مالی لطفا به این آدرس برید مرسی از همگی http://shahrzad.blogspot.com/
اگر هم کسی دکتری رو میشناسه که میتونه بچه ها رو عمل کنه با دستمزد کم تروخدا بگه
فلاپی غزیز لطفا این آدرس رو به پستت اضافه کن

ناشناس گفت...

خیلی متاسف شدم در درجه اول به حال این فرشته های کوچک و خانواده های آنها و دوم برای خودمون متاسف که چه کسانی بر ما حکومت می کنند و سنگ عربهای کثیف به سینه می زنند و ما لام تا کام صدامون در نمی یاد و به مثابه اسبی هستیم که چشم بند به چشمامون بستند و افسار به گردن و مارو دارند هدایت می کنند.دیگه چیزی از خون پاک آریای در رگهای خشکمون نمونده این همه خیانت تجاوز محرومیت ظلم که از آثارش همین گلهای سوخته که دیگه در آیند هیچ خریداری ندارند و باید در تنهای خود عمر را سپری کنند تا زمان مرگ فرا برسد. کجایند رهبر انقلاب که دم از اسلام می زنه و هخامنشینان را زور گو و جبار و ستم گر می داند ریس جمهور که هنوز نمی دونه تو این مملکت چه خبر و انرژی هسته رو آس برنده در دست خود می دانه سطلهای و بشکه های منجلاب بسیجی و سپاهی که دعا کنیم شکماشون نترک و گرنه دنیا رو گوه بر می داره حاجی های زنبار مداحان حسین کش و پس کجایند جمشیدها داریوشها کورشها آرشها کاوه ها فردوسی ها خشایار هه و رستم و سهرابهاو....
بر سر ما چی آمده این حادثه آتش سوزی و امثال این حادثه زیاد مثل حاثه پارکی چند دانش آموز دختر بچه وش غرق شدند.بس این همه عرب نوازی عربهای که روزا سنگ به اسرائیلیها می زنند و شبها به دیسکو و بار ها می رند اگه آدمهای بدبختی هستند این همه لباسهاس مارک دار لی وایز و بوس کونز و... از کجا می یارند می پوشند.
پس بیاید سعی کنیم در هر وضعیتی که هستیم ایرانی باشیم و ایرانی بمیریم و برای این غچه های سوخته دعا کنیم که خداوند کمکشون کنه و اگه هم کار از دست ما بر می یاد باری از رو دوش خانوادهاشون بر داریم چون هیچ یک از این مسئولین ککشونم نمی گزه .
بنی آدم اعضای یک پیکرندکه در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار
بدرود

ناشناس گفت...

لعنت بر دل سیاه کسانیکه فقط میبنند و حتی زحمت آهی هم به دل خود راه نمیدهند.
ای کاش بجای بغض در گلویم میتوانستم کار بهتری انجام دهم.
اما بهتر است هر ایرانی ذره ای از وجودش را برای کمک به این عزیزان و امثال انها اهدا کند. پس به جای حرف عمل کنیم برای یاری انان هرچند کوچک.
من پیشنهاد میدهم همه دست به دست هم دهیم و شادی را به دلهای کوچک و معصوم فرزندانمان بازگردانیم.

ناشناس گفت...

حالا برید تو محرم هی تو سرتون بزنید
یا برید جمکران نامه بندازین تو چاه

حتما کشورتون درست میشه.
مشکل ایرانی ها از این آقا یا اون آقا نیست. مشکل خودتون هستید که هنوز نمی دونین مشکل از کجاست.

تا وقتی که ملت آخوند پرست ایران نفهمن مشکل چیه این حکومت از سرشون هم زیاده

ناشناس گفت...

و این از خدا بیخبران ...فتنه ای به نام دین خدا بر پا کردند....

-------------------------------

باید به حال ملت ایرا زار زار زجه زد که در عین برخورداری از همه امکانات طبیعی و معدنی و داشتن بالاترین ذخایر نفتی و گازی جهان ... هر روز شاهد چنین صحمه های رقت امگیزی بود ... واقعا برای ملتی با 2500 سال قدمت فرهنگی این گمونه صحنه های جهان سوی جای جز تاسف و ریختن اشک حسرت بر دل نمیگذارد ...

ناشناس گفت...

دژخيمان را سپاس....
ضحاكان را سپاس...
در اين آشفته سراي ايران ويران چه روسپيدند ضحاك و ضحاكيان...
دولت ايران روي همه ي ضحاكمنشان را شاد كرده....
ننگ بر آنان باد....

ناشناس گفت...

حالم از اسم این نظام و مسوئلان احمقش بهم می خوره.یه مشت کثافت

ناشناس گفت...

چی میشه گفت؟
زندگی این بچه ها رفت...اون دختر و پسر زیبا که قاب عکس تو دستشون بود و حالا...
اگه پولی بود شاید می تونستن با یک عمل جراحی وضعیت رو بهتر کنن...

دوستان من این پست رو در سایت خودم لینک دادم+نظرات شما دوستان،شاید بشه مسئولین رو از این فاجعه با خبر کرد:

http://www.fediran.com/viewtopic.php?f=281&t=507&p=958#p958

ناشناس گفت...

اين يه جزيي از ظلم اين مملكت به اين مردم به خصوص بچه‌هاي اين نسله.. لعنت به همشون

ناشناس گفت...

اگر چه کمک ما دیگر چهره آنها را به شکل اول بر نمی گرداند، اما اگر راهی برای کمک وجود دارد لطفا ما را در جریان بگذارید . من و تعدادی از دوستانم که این خبر را گرفته ایم در کانادا زندگی می کنیم. منتظر خر شما هستم.
آدرس ایمیل من:
tinaatri70@hotmail.com

ناشناس گفت...

از ماست که بر ماست...
پناه می بریم به خدا و فقط از خودش کمک می خواهیم.
و آرزوی پیدا شدن یک جراح زیبایی که در راه خدا و برای خدمت به خلق دست این عزیزان رو بگیره و به کمکشون بیاد..

ناشناس گفت...

واي بر ما، واي بر ما

ناشناس گفت...

واقعا جای تاسف داره

ناشناس گفت...

آقاي شهردار آقايان و خانمهاي شوراي شهرتهران
سلام . شنيده ام شهردار مي تواند از پول ماليات مردم جاي ديگري هم خرج كند
از اينكه يك (ل) در ايران هست و شايد شما نمي دانيد بجاي لبنان اين 3 ميليارد را مي داديد بخاري گازي مي خريديد براي ل ديگري كه اينجا معروف است به لردگان از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري و روستاهايي هستند كه با اين پول مي توانند از مرگ بگريزند يادتان هست مدرسه يك روستا آتش گرفت و بچه هاي كلاس 7-8 نفرشان مردند و معلمشان نيز مرد.آقاي چمران چگونه مي تواني سرت را بالا بگيري آقاي شهردار چگونه مي تواني شبها راحت بخوابي شما پول مردم را چگونه بدون اجازه آنها مصرف مي كني كدامين دين و ايمانتان به شما اجازه داده شما در راه حرام اين پول را مصرف كنيد كمك به لبنانيها در حالي كه ايران پر از فقر و فلاكت است يعني دزدي از مردم و مصرف حرام ماليات آنها

ناشناس گفت...

لینکت رو تو بلاگم گذاشتم.

ناشناس گفت...

درود بر همه ايراني هاي واقعي. هيچ كلمه اي نميتونه دربردارنده احساس واقعي ام باشه ، ولي به همه كسايي كه خوشي زده بود زيره دلشون و انقلاب كردن ميخوام بگم كه يادتونه خميني جانتان چي مگفت؟ (آب مجاني برق مجاني مدرسه مجاني) ، اينه همون مدرسه مجاني كه حتي يك بخاري سالم نداره!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

دارم آتش می گیرم. خشم وجودم را پر کرده است. مطمئناً این مسولان خائن در این دنیا آن دنیا جواب سهل انگاریهای و خیانتهای خود را می بینند

ناشناس گفت...

این شماره حسابشونه که به



اسم ۳ تا از والدینشون و به پیشنهاد آقای سپهربند ( شبکه جام جام) افتتاح کردند تا هر کس میخواد



بهشون کمک مالی کنه به این حساب پول واریز کنند. شماره حسابشون هست ۰۳۰۲۴۳۳۲۳۳۰۰۵ و کد



بانک ۷۲۶۱ بانک ملی مرکزی مرودشت اگر کسی هم دلش میخواد ببیندشون میتونه به محل زندگیشون



یه سر بزنه!

ناشناس گفت...

چرا اینقدر حقیریم؟
چرا هیچ اراده ایی در آیندمون نداریم؟
چرا نمیتونیم کاری یا کمکی بکنیم؟
یا شاید بعضی ها مون نمیخوایم
حیفه این مملکت زیبای ماست که اینجوری داره از بین میره
خدایا خودت یه کاری بکن
از دست کسی کاری ساخته نیست اینو قبول کنین

ناشناس گفت...

masoolin ke hichi koor tashrif daran..vali vaghean toye in mamlekta yek doktor peyda nemishe ke yezare ensaf dashte bashe??yani vaghean har yek doktor nemitoone faghat yeki azin golharo moalege kone? har 1 doktor 1 nafar..vaghean baraye tamame doktoraye in mamlekat motastefam va hamintor khodemoon ke baese aslie in masaelim.

ناشناس گفت...

be jaye laanat ferestadan bar tariki shamie roshan konid....lotfan addresse madreseye in bache ha ro benevisid ta inke har kasi har kari az dastesh bar miad anjam bede.....
man motoassefane iran zendegi nemikonam vali shayad beshe az tarigh e doostane irani kari kard
vaghti ke hanooz dar iran mardomi hastand ke miran baraye emam hosseyn gerye mikonan ghafel az inke emam hosseyn ham alayhe zolme zamane ghiam kard, dige chi mishe goft !!!

ناشناس گفت...

اين نشون ميده كه ديگه وقتشه آقامون بياد تا با نورش اين آدم هايي كه فقط از آدم بودن اسمش دارن رو از زمين بر داره آخه تا كي اينقدر ظلم .يا امام زمان(عج)

ناشناس گفت...

گريستم .....
و تنها كاري از دست من بر مياد اينه....به حال خودم و اين بچه هاي مظلوم به درگاه خداوند دعا كنم....
فقط يه معجزه مي تونه چهره اين لطفلكي ها رو به حالت اولش برگردونه...

ناشناس گفت...

منم نرگسم ولی با یک دنیا ناراحتی وشرمساری از نرگس کوچولو...

ناشناس گفت...

کاش نصف پول تریاک آقای خامنه ای خرج مستضعفا می شد
بکش تریاکی ریدی به مملکت

ناشناس گفت...

کاش نصف پول تریاک آقای خامنه ای خرج مستضعفا می شد
بکش تریاکی ریدی به مملکت

ناشناس گفت...

دلم گرفت و گریستم،
من دوست کوچک شما متاسفانه و یا خوشبختانه از فعالان حقوق بشر هستم،
ولی به من بگید آیا در این سرزمین،در این خاک وزیر این آسمان در دیواره هایی که نامش ایران است،کسی بشر انگاشته میشود تا به حق و حقوقش رسیدگی شود؟
برخیزیم!بلند شویم!
ماهمه نرگسیم!
نرگس حیدری دخترمن،خواهرمن،نوه من و پاره تن منست....
همه ما نرگسیم...با قلب های سوخته و دست های بسته،تنها فرق ما یا هم در میزان و نوع سوختگیمان است...

ناشناس گفت...

bayad be serahat begam ke az zabane chandin shakhse lobnani shenidam ke be irano irani lanat goftand va az man soal kardand ke dolate shoma mage fozoole ya bikare ke be masaele keshvare ma dekhalat mikone.man ba chandin shakhse mosalman az keshvarhaye mokhtalef va be khosoos arab zaban barha bahs kardam,oonha be iran va eslame irani mikhandand va maskhare mikonan! ,cheraghi ke be khane ravast be masjed haram ast. amsale shahrdare tehran bayad bargardan be velayateshoon paye galleye gav o goosfand! nefrine setamdidegan bar to bad ey shahrdare tehran!

alaleh گفت...

az tahe ghalbam omidvaram soorato daste oon adamaye bivojdani ke intori in bachehaye masoomo aziyat kardan besoooze o jelezo valez she o ba hich jarahi ii dorost nashe.

ناشناس گفت...

واقعاً لحظه ای که این عکسارو دیدم قلبم درد گرفت ولی اون لحظه به تنها چیزی که تونستم برسم این بود که این عدل خداست؟ یکی تویه مدرسه غیر انتفاعی با تمامی امکانات یکی تو یه مدرسه ای که حتی بی امکانات کلمه زیادیه واسش یکی از زیادی پول 100تا عمل زیبایی بیخودو بی جهت می کنه یکی ناتوانه واسه یه عمل ضروری و اینا عدله خداست ؟ هر کاری میکنم هیچ حکمتی واسه این کاره خدا پیدا نمی کنم ....

ناشناس گفت...

omidvaram hamin bala sare azizashoon biad ta shayad in bi namooshaye bi ehsas kami beheshoon bar bokhore
albate ino goftam chon midoonam inha irani nistan va arabzade hastan agar irani boodan gheirat dashtan

ناشناس گفت...

... گريه كرد، چيزي نگفت.

ناشناس گفت...

روي سخنم به اون جاكشيه كه گفت سه ميليارد پولي نيست:
خود حروم زادتم خوب مي دوني كه چند صد برابر اين پول داره از مملكت خارج مي شه و تو بانكاي سويس ذخيره ميشه!
پس كس ننت!

ناشناس گفت...

خدای من
تو تمام این احساسات ما را مبینی
از دل ما خبرداری
اشک کافی نیست
برای این فرزندان ، که اول مال تو هستن و بعدا مال ما دعا میکنم.

چهره آنها که سوخت کمک کن دل آنها را شاد کنیم .

ناشناس گفت...

VAYYYYYYYYY KHODAYE MAN YESERY BACHEYE TEFLE MAESOON EINJOORI ASIB DIDAN MOTAESEFAM BARAY MAMLEKATE MA KE DASTE CHE MOSHT ADAME BIHOVIATE KASIFF OFTADE NEMIDONAN POOLAMOONOO KOJA BAYAD HAIZINE JONAN! AKHE MA CHE KOMAKI MIKONIM ? CHIKAR MITONIM BOKONIM? HAZINEYE NAGHDI? POOLE MA BE CHE DARDE EIN FERESHTEHAYE KOCHOLLOYE BIGONAHHH MIKHORE KE BE EIN SHEKL OFTADAM?? CHE DARDI AZ EINA VA KHANEVADEHASHHOON DAVA MOKONE?
SORATE EIN TEFALAKAROO MISHE HICH VAGHT BEHESHOON BARGARDOOND ELAHII BEMIRAM KE CHI BEHESHOON GOZASHTE!!

ناشناس گفت...

Indeed these images remind us that there are lots of kids exist in our societies who were forgotten from the main stream of our daily life.
I reckon that the Mayor of Tehran, Mr Ghalibaf give more attention to the needs of our children and their future.
Also as the Iranian Proverb says: "Cheraghi ke be manzel rava ast be masjed haram ast" !!

ناشناس گفت...

Indeed these images remind us that there are lots of kids exist in our societies who were forgotten from the main stream of our daily life.
I reckon that the Mayor of Tehran, Mr Ghalibaf give more attention to the needs of our children and their future.
Also as the Iranian Proverb says: "Cheraghi ke be manzel rava ast be masjed haram ast" !!

ناشناس گفت...

I am Sorry For This MAtter
I am Sorry For This MAtter
I am Sorry For This MAtter
I am Sorry For This MAtter
I am Sorry For This MAtter
I am Sorry For This MAtter
I am Sorry For This MAtter
I am Sorry For This MAtter
,..........................
............................
.............................
..............................
...............................
................................
B...

ناشناس گفت...

vaghean motaasser shodam. alan ke daram ina ro minevisam boghz galumo gerefte. ki javab mide? vaghean nang bad be kasi ke bi tavajoh az in faje'eye ensani migzare. nang

ناشناس گفت...

براي كشوري با فقط درآمد نفتي 148 ميليارد دلاري شرم آوره...هم براي دولت و هم براي ملت. دولت براي اين جناياتش و ملت براي نشستن و دم نزدنش

ناشناس گفت...

خداوندا اگر روزی بشر گردی
ز حال ما خبر گردی
پشیمان میشوی از قصه ی خلقت
از این بودن از این بدعت
خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است
چه زجری میکشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است...

ناشناس گفت...

دوستان آيا مي دانيد كه مردم لبنان تا چه حد از شما متفرند؟ آيا مي دانيد دقيقا آنزماني كه حزب الله با پول شما براي آزاد سازي جنوب لبنان مي جنگيد، دولت اين كشور در اتحاديه ي عرب از ايران خواست كه هر چه سريعتر جزاير سه گانه ي هميشه ايراني را به امارات متحده ي عربي تحويل دهد؟
آيا مي دانيد كه فلسطيني ها تنها ملتي بودند كه به صدام حسين لقب شهيد و سردار قادسيه دادند و بعد از مرگش براي او مجالس عزا و ختم قرآن برگزار كردند؟
آيا مي دانيد كه ما در هشت سال جنگمان با عراق چند نفر اسير فلسطيني و لبناني داشته ايم؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

حرفت رو درباره کمک به لبنان و این که ضرورتی نداشت قبول دارم؛ اما یه مسئله هست که اینجا اصلا قالیباف هیچ کاره است! بلکه شورای شهر تصمیم گرفت که همه توش بودن و شهرداری و اینکه بگیم قالیباف بوده، مقصر اون نبوده. ماجرا هم ساده است، چمران برای دیدن زن برادرش به لبنان میره البته در قالب ماموریت،بر میگرده میگه من قول 300 میلیارد تومان دادم...همین... به قالیباف ربطی نداره

ناشناس گفت...

نه گناه پدران بود که عقوبت فرزندان را گیرد ونه غضب الله بود که مانند ابی لهب لعنشان کند . آیا گنه از سردی هوا بود یا زمستان ناجوانمرد ؟ زندگیشان چو تخته چو دیوار دود آلود کلاس تیره و تیره تر گشت و صد افسوس ، دلسوزی مرهمی نه به ریش زد نه به روان . هنوز کودکند و با همکلاسهاشان یک شکل ، هنوز طعم تلخ تفاوت وجه را در محیط کوچکشان احساس نکردند ، هنوز تسکین زمزمه مادر که به شوی لالایشان است و امید رویاشان اما چه سود ! چه سود که پستند و زیرین ! چه سود که از نسل حقیر آریا و ایرانی سرافکنده ! کاش اصالت لبنانی و خون پاک رنگین کنعانی داشتند تا همگان شفیفشان بودند ! کاش از فلسطیان بودند و مواشان سرزمینی که یونانیان فلسطین نام نهادند ! که اگر چنین نه نقاب بر چهره و نه قاب در دست داشتند ! بلکه از گذشته زیبا تر میشدند و جهان آننا را میشناخت که صهیون پرستان چگونه با جادو چنینشان کردند و همه از هر ناکجا آباد قبای ژنده بهرشان چاک کرده و و جامه و صورت و خاک نو میکردند ! افسوس که ....ایرانیند ! و فرزند کوروش !

ناشناس گفت...

سلام به تمام عزیزانی که این تصاویر و دیدن و نظر من رو هم می خوانند.متاسفانه این تنها مسئله ای نیست که ما در کشورمان داریم ولی بدبختانه این مسائل خیلی زود از یاد مسئولین میرود و .... ولی همه روزه داریم از تلویزیون کشورمان از اخبار ساعت 14،21و 22 و اخبار شبکه خبر می شنویم فلسطین .. لبنان .. عراق .. ولی،ولی از مسائل این چنینی یا فقر و فسادی که در مملکت ما بیداد می کند خبری نیست!!! چرا؟؟؟ من احساس میکنم همه اش بخاطر این سیاست بی پدر و مادر است که خدا می داند تا کجا ادامه داشته باشد و به چه قیمتی ! من از کشورم بی زارم من که اینجا نمی مانم و خداوند به تمام کسانی که در این کشور مثلا بل و بل بل ماندگارد صبر زیاد بدهد مشکل مردم ما این است که بیش از اندازه مظلومند!دیگه نمیدونم چی بگم (( روایت داریم از دری که فقر وارد شود ایمان از در دیگر بیرون می رود ))

ناشناس گفت...

من نمي دونم مقصر اصلي كيه ولي ميدونم الآن كه ما از اين بچه ها خبر داريم ما مسئوليم نه رئيس جمهور وشهردار.همه ي ايراني ها مثل هم نيستن اينو مي تونيم به دنيا ثابت كنيم.
هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستيم...
بسم ...

ناشناس گفت...

سلام به صاحب محترم این وبلاگ
اولا باید شدت تاثر و ناراحتی خودم را از دیدن این عکسها اعلام کنم. این نونهالان باید این رنج را تا پایان عمر تحمل کنند و حتی فکر کردن به این رنج مستمر و طولانی انسان را در غم فرو می برد.
دوم، از کسانی دست به وبلاگ نویسی می زنند انتظار می رود که انسانهایی روشنفکر و صادق باشند و در گفتار خود راستی و حقیقت را رعایت کنند و بر «می گویند» و «شنیده می شود» و این جور چیزها اتکا نکنند و اول واقعیت را کشف کنند و بعد بنگارند، چرا که حرف آنها به طور وسیع پخش می شود و اگر واقعیت نداشته باشد تاثیر بسیار بدی بر افکار عمومی خواهد گذاشت. مثلا در همین مطلب عنوان خبر غیرواقعی و کذب است. چرا که آقای شهردار چنین کاری انجام نداده است بلکه شورای شهر مصوبه ای را ابلاغ کرده است و طبق قانون شهردار مجبور به انجام است.
متاسفانه مصوبه شورای شهر خلاف قانون است و بعضی از اعضای شورا در مصاحبه و انتشار مطلب در روزنامه ها اعلام کرده اند که با این مصوبه در شورا مخالف بوده اند ولی اکثریت این مصوبه را تصویب کرده اند. طبق قانون شورای شهر مجاز به اختصاص درامدهای شهرداری تهران به هیچ کار دیگر بجز مصرف در شهر تهران نیست واین مصوبه خلاف مقررات است و شورای شهر باید پاسخگو باشد.
سوم، درباره لبنان و کمک به لبنان و هر جنبش دیگری در خاورمیانه که به شکل مردمی، و نه تروریستی، با قدرتمداری امریکا مبارزه می کنند باید به شکل عمیق تر و وسیع تر صحبت کرد و از شعارهای احساسی و شعارگونه و گاه غیر معقول جدا خودداری کرد. کاش دوستان کمی به روابط بین الملل و پیچیدگی این روابط و مفهوم حاکمیت و اقتدار ملی و حفظ و امنیت ملی آشنایی داشته باشند و بدانند که بازوهای محافظ امنیت ملی یک کشور فقط در آن کشور نیست. قدرت یک نظام به این نیست که برای امنیت کشور با سربازان خود بجنگد. حفظ مرزهای یک کشور از درون ان کشور و فقط به هنگام حمله عنصر خارجی نیست. بهترین حالت محافظت در ورای مرزهاست و جلوگیری از هر گونه حمله. این بحث بسیار گسترده است و فقط به طور خلاصه گفته شود که جنگ سال گذشته در لبنان بین اسرائیل و حزب الله پیش حمله امریک به ایران بود و قطع ابتدایی دستهای ماورایی ایران برای نزدیک شدن به مرزها و نفوذ در ایران. در واقع ایران بدون استفاده از سربازان خود در این جنگ از خود و مرزهای ملی خود دفاع کرد و هر جنگ هزینه هایی دارد که باید پرداخت شود. اگر کسی به حفظ ایران و قدرت ایران اعتقاد دارد لازم است که برای حفظ امنیت ملی از این کار حمایت کند. بیش از این جای بحث در این مقام نیست کاش دولتمردان ایرانی بجای حساسیت برای پست و مقام خود و جناح و دار و دسته خود به شکل وسیع و صادقانه با مردم صحبت کنند و فقط به شعار حمایت از لبنان و فلسطین بسنده نکنند و حمایت ایران از این دو جنبش رابا بیانی ساده و منطقی و در عین حال علمی برای مردن شرح دهند.
موفق باشید.

ناشناس گفت...

شما با این کارهایتان یک عمل مثبتی انجام داده اید و آن این که کمک کرده اید که امام زمان (عج) زود تر ظهور کند !! شما اسلام را فدای سیاست کثیف خود کرده اید ! این کار شما مانند این است که به زن و بچه خود خرجی و امکانات ندهید ولی دلتان برای همسایه تان بسوزد و به آنها کمک کنید ! آقایان محترم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . شما از این همه جوان که بیکار هستند ناراحت نیستید ! شما از این همه جوان که معتاد هستند ناراحت نیستید ! شما از این ناراحت نیستید که یک جوان برای ازدواج خود چقدر باید بدود تا یک وام یک میلیونی بگیرد تا شاید زندگی اش سر و سامان بگیرد . شما فکر کردید که مردم نفهم هستند و هر کاری دلتان می خواهد می کنید هر شب اخبار فقط درباره فلسطین و لبنان و افغانستان و عراق می گوید و برای آنها دلسوزی می کنید و مردم این کشورها برای ما هیچ خیر و برکتی نداشته اند بلکه باعث بدبختی مردم ما شده اند .
من روز قیامت از کلیه مجتهدین این مملکت به خدا شکایت خواهم کرد که این گونه ساکت نشسته اند و هیچ چیزی نمی گویند خدا از شما نگذرد!!!

ناشناس گفت...

یه زمانی وقتی دوباره داشتن تصاویر زلزله ی بم رو توی تلویزیون پخش می کردن من پا به پای اشک های پدری که دختر شو از دست داده بود اشک ریختم و اون روز گزارشگر اون گزارش حرف قشنگی زد، گفت : پخش دوباره ی این تصاویر برای این نیست که ما دوباره احساساتی بشیم برای اینه که یه فکری بکنیم... حالا وقتی سیل کامنت هایی رو که برای این پست گذاشته شده می بینم فکر می کنم چند نفر از ما به جز آه کشیدن ، اشک ریختن ، فحش دادن یا حتی بی تفاوت گذشتن کار دیگه ای می کنیم؟ اصلا کار دیگه ای ازمون بر می یاد؟ نمی دونم ...

ناشناس گفت...

salam
kheyli moteasef shodam..vali nemidonam chi begam.. enshalla ke ba komake khode ma ha in moshkel bartaraf beshe..

سميرا گفت...

به جاش 1% پول نفت مستقیم به حساب شخصی سید علی آقا ریخته میشه...میدونید یعنی چقدر؟
به جاش شیخ علی اکبر رفسنجانی و گل پسرش , طفلکی ها بانکهای سوییس را از ورشکستگی در امان نگه میدارند.

شاید آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد

خبری از دل پر درد گ یاس نداشت.

باید اینجور نوشت:

هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس

زندگی اجباریست

ناشناس گفت...

واقعا فاجعه ست خیلی وحشتناکه آخه کی میخواد جواب اینارو بده؟؟؟

ناشناس گفت...

دوستان عزيز اين خبر را لطفا به آدرس e-mail مجامع خيرين در سراسر ايران ارسال فرماييدزيرا حتما جواب خواهيد گرفت اما اگر به انتظار مسئولين دولتي هستيد بهتر است بگويم بايد آب در هاون بكوبيد.

ناشناس گفت...

واقعا جای اینو داره که بگیم!
ما مردمان ... داریم که با دیدن اینها هنوز ... هستند و سرو دست می شکنند!
این یک نمونه کوچکشه!
می دونید !!!
برای مثال چه جاده ها و شرکت هایی در این کشور و آن کشور می سازند... اما بعد از 30 سال هنوز نتوانسته اند به تعدادی سد بسازند که هر سال مشکل کمبود آب نداشته باشیم که بخواهیم نماز باران بخوانیم!
یا وضع جاده های کشور اینقدر بد باشه!
& هزاران چیز دیگر که فکر کردن بهش اعصاب آدم رو بهم میریزه!

ناشناس گفت...

اگر اسرائيل بوجود نمي آمد اين اعراب زنا زاده تا كنون ايران را به كل نابود كرده بودند.
ز شير شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جايي رسيدست كار
كه تاج كياني كند آرزو
تفو باد بر چرخ گردون تفو
فردوسي

ناشناس گفت...

در پاسخ به نويد:

1- خيلي خوب مي دونم كه اطرافيان آقاي قاليباف الان به جنب و جوش افتاده اند كه خودشون رو از اين مساله مبرا نشون بدن و گناه رو به گردن ديگري بندازن. ولي هيچ تصميم گيري اي در شوراي شهر بدون موافقت شهردار امكان پذير نيست.

2- آيا شما فكر مي كنيد كه اقتدار ملي ما با دشمني با آمريكا و اسرائيل بدست مي آيد؟ نه عزيزمن با اين كار تنها اقتدار لابي كثيفي كه بدون شك جنابعالي هم جزوي از آن هستيد به دست مي آيد.
__________________________________________________________________
پس: ننگت باد اي بي شرم بي شرف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

تو این مملکت همه دارن می سوزن. هر کی به نحوی یکی با آتش بخاری بقیه با آتش درونشون. مسایل مالی و.. افتضاحی که برای مردم ایران به بار آورده اند دیگه برای کسی زندگی نذاشته. فقط از صبح که همه بیدار می شن فقط به این فکرن که اون روزم زنده بمونن.
دیگه اگر کسی مریض و... تو خونه داشته باشه یا مشکل مضاف دیگه همه خانواده خورد خورد میمیرن.
چی بگم؟ آیا زندگی حق این مردم نیست؟
مگه نه اینکه خود این مردم اینها رو رو کار آوردن؟ پس چطور با مردم اینجوریس تا می کنن.

ناشناس گفت...

به خود گفتم: آرامتر. ایستادم و بالا را نگریستم آنان که درد دیگران بالاترشان نشانده بود. به خود گفتم شاید در کلاس درس برچسب فرد احساسی بودن بر شانه هایت سنگینی می کند اما بار این درد بیش از این ها مردافکن است. به خود گفتم بگذار شانه هایم بیافتد بگذار سرسنگین شوم بگذار کمی پاهایم سست گرددد بگذار دست و اندامم بلرزد بگذار به خودم امید بدهم که هنوز درد دیگران دردمندم می سازد. هنوز می توانم با دیگران احساس همذات پنداری کنم. بگذار شاید بعد از مدت ها مال خلوت خودم باشم. دور از تئوری، ادبیات، ژانر، معرفت، بومی، تجربه .............. .
به خود گفتم بگذار آن چه هست را ببینم آن چه را که وجود دارد. همین چند لحظه پیش می گفتم باید از خود آغاز کنی و سوال می کردم آیا حاضری هزینه اش را بپردازی؟ حاضری ........................................................................................................................................ ساده بگم می خاهم گریه کنم و دیگر......................................................................

‏«قدیمی ترین ‏‹قدیمی تر   ‏1 – 200 از 659   ‏جدیدتر› ‏جدیدترین»